FAQ

SPIS PYTAŃ:

1. Gdzie mogę znaleźć tabelę rozmiarów?

2. Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

3. Kiedy otrzymam paczkę?

4. Mieszkam za granicą i mam problem z płatnością?

5. Czy zakupiony towar mogę wymienić na inny model lub rozmiar?

6. Chcę zwrócić towar. Co muszę zrobić?

7. Co to jest PayU i PayPal? Jaki rodzaj płatności wybrać?

8. Mija X dni, a ja wciąż nie otrzymałem paczki?

9. Czy mogę śledzić paczkę?

10. Dostałem e-mail "prośba o wpłatę" pomimo że już przelałem pieniądze?

11. Jaki rozmiar wybrać?

12. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

13. Kiedy przewidziana jest dostawa towaru ze statusem "Dostawa wkrótce"?

14. Czy możecie wykonać dla mnie odzież z moim nadrukiem?



1. Gdzie mogę znaleźć tabelę rozmiarów?

Tabela rozmiarów widoczna jest w galerii danego produktu. W karcie produktu znajduje się również napis-przycisk "Sprawdź rozmiar", który włącza tabelę rozmiarów.

 

2. Czy mogę zapłacić gotówką przy odbiorze?

W punkcie odbioru nie ma możliwości opłacenia zamówienia gotówką, by odebrać zamówienie w punkcie odbioru wymagana jest przedpłata. Jest możliwość płatności kurierowi przy dostarczeniu paczki wysłanej "za pobraniem".

 

3. Kiedy otrzymam paczkę?

Termin dostawy uzależniony jest od wyboru środka transportu. Firma Surge Polonia nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia powstałe z winy dostawców.

Czas dostawy:

1) DHL - w kolejnym dniu roboczym po nadaniu*

2) Paczkomat InPost - do 72h* 

3) Poczta Polska - 2 dni robocze.*

 

*Podane wyżej terminy dostawy są terminami podanymi za firmami realizującymi dostawy.

 

4. Mieszkam za granicą i mam problem z płatnością?

Profile płatności ustawione są dla większości krajów europejskich, Ameryki Północnej, Australii i Oceanii oraz wybranych krajów Ameryki Południowej. Jeśli przy składaniu zamówienia nie pojawia się żadna opcja płatności, oznacza to, że dla danego kraju takiej opcji nie ustawiliśmy. W celu ustawienia profilu płatności dla danego kraju prosimy o kontakt e-mail: sklep@surgepolonia.pl.

Jako opcja płatności dla wysyłek zagranicznych widnieje jedynie opcja PayPal. Nie realizujemy bowiem tradycyjnych przelewów międzynarodowych ze względu na fakt, iż bank, z którego dokonywany jest przelew często pobiera opłatę za przewalutowanie, w wyniku czego dociera do nas kwota pomniejszona o prowizję dla banku. Dzięki płatnościom za pośrednictwem PayPal przelew otrzymujemy natychmiast, bez potrącania prowizji. Dzięku temu możemy przejśc do realizacji zamówienia niezwłocznie, bez konieczności oczekiwania na wyrównanie wpłaty. PayPal obsługuje też płatność kartami kredytowymi i debetowymi. 

 

5. Czy zakupiony towar mogę wymienić na inny model lub rozmiar?

Jak najbardziej. Jeśli tylko pozwala na to nasz stan magazynowy w danym momencie to wymianę realizujemy "od ręki". Jeśli jednak na naszym magazynie w danej chwili brak oczekiwanego rozmiaru to istnieją dwa wyjścia:

 

1) To oczywiście możliwość odstąpienia od umowy w wyniku której zwrócimy pieniądze na wskazane konto. Ponownych zakupów można dokonać gdy oczekiwany towar będzie już dostępny. W tym celu prosimy o zapozanie się z tą stroną: http://surgepolonia.pl/Zwroty-i-Wymiany-cterms-pol-30.html

 

2) Odsyłka towaru w ciągu 10 dni i oczekiwanie na dostawę do naszego sklepu, po której niezwłocznie odeślemy oczekiwany, wymieniony towar. 

 

Warunkiem wymiany jest niepogorszony stan wymienianego towaru oraz dostępność towaru w naszych magazynach. W celu usprawnienia procesu wymiany prosimy o dołączenie do paczki karteczki z opisem na co ma być wymieniony towar oraz podanym adresem odsyłki. Wymieniane towary muszą być takiej samej wartości. Wymieniony towar wysyłamy na koszt własny Pocztą Polską jeden raz.

W celu ustalenia szczegółów wymiany, potwierdzenia wymiany "od ręki" lub jeden z pozostałych opcji, prosimy o kontakt i podanie jaki wzór na jaki rozmiar wymieniamy.

 

6. Chcę zwrócić towar. Co muszę zrobić?

Towar musi być w stanie niepogorszonym niż fabryczny. Warunki zwrotu określa nasz regulamin dostępny tutaj: http://surgepolonia.pl/REGULAMIN-obowiazujacy-od-25-08-2015-r--cterms-pol-42.html

 

7. Co to jest PayU i PayPal? Jaki rodzaj płatności wybrać?

Platforma PayU umożliwia błyskawiczne księgowanie płatności na naszym koncie, dlatego też zaraz po dokonaniu płatności możemy przejść do realizacji zamówienia. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym lub przekazem pocztowym okres do zaksięgowania się wpłaty na naszym koncie ulega wydłużeniu, daltego też rozpoczęcie realizacji zamówienia przesuwa się nawet do kilku dni roboczych.

Platforma PayPal służy do obsługi przelewów międzynarodowych. Klient korzystając z tej platformy nie musi ponosić kosztów związanych z przewalutowaniem i koniecznością zapłaty prowizji dla swojego banku.

 

8. Mija X dni, a ja wciąż nie otrzymałem paczki?

W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu dostawy w systemie śledzenia paczki operatora który został wybrany (patrz poniżej, pkt 9)

Jeśli wysłaliśmy mail potwierdzający nadanie danej paczki prawdopodobnie wina leży po stronie dostawcy. Prosimy o kontakt w takiej sytuacji. Dołożymy wszelkich starań, by odnaleźć zaginioną paczkę i rozwiązać sprawę z dostawcą. Wszystkie paczki wysyłane przez nas są rejestrowane i z pewnością będziemy mogli prześledzić jej drogę oraz znaleźć rozwiązanie. 

Jeśli nie wysłaliśmy potwierdzenia nadania, a zamówienie i płatnośc zostały wykonane, może to oznaczać niezaksięgowanie się wpłaty na naszym koncie, błąd czynnika ludzkiego lub systemu. W tym celu również prosimy o kontakt.

 

9. Czy mogę śledzić paczkę?

Aby śledzić paczkę należy udać się na odpowiednią stronę służącą do śledzenia paczek wybranego operatora:

1) Poczta Polska http://sledzenie.poczta-polska.pl/

2) DPD https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

3) Paczkomaty https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

W mailu potwierdzającym nadanie paczki i informującym że jest ona już w drodze znajduje się numer nadania który należy wprowadzić w odpowiednim polu na jednej z wyżej wymienionych stron. 

 

10. Dostałem e-mail "prośba o wpłatę" pomimo że już przelałem pieniądze?

Przelewy dokonywane w tradycyjny sposób lub za pomocą przekazów pocztowych mogą księgować się od kilku do (w przypadku przekazów pocztowych) kilkunastu dni. Zawsze wysyłamy e-mail z potwierdzeniem otrzymania płatności. Jeśli pieniądze zostały przelane, a nie ma potwierdzenia otrzymania przez nas płatności, prosimy o kontakt e-mail i załączenie potwierdzenia przelewu. Z pewnością wyjaśnimy sprawę. Jeśli ważnym czynnikiem jest szybkość realizacji zamówienia, sugerujemy płatności za pomocą PayU i PayPal.

E-mail z potwierdzeniem otrzymania przez Surge Polonia wpłaty jest wysyłany w przypadku:

 

1) PayU i PayPal - do ok. 15 minut po dokonaniu płatności. Jeśli nie otrzymałeś potwierdzenia przyjęcia płatności w czasie do 24h prosimy sprawdzić konto bankowe czy system PayU/PayPal pobrał z niego pieniądze. Często się zdarza, że transakcja została anulowana bez wiedzy kupującego.

2) Przelew internetowy (tradycyjny) - zwykle w ciągu 2-3 dni roboczych.

3) Przekaz pocztowy - do 7 dni.

 

11. Jaki rozmiar wybrać?

Ze względu na fakt że każda osoba posiada swoje unikalne wymiary, najlepszym sposobem na wybór odpowiedniego rozmiaru jest zmierzenie obecnie noszonych ubrań. Otrzymane wymiary należy porównać z wymiarami danego produktu które podane są w karcie produktu, jako ostatnie zdjęcie galerii. Wyboru należy dokonać wybierając rozmiar najbliższy wymierzonym długościom własnej odzieży.

 

12. Czy mogę zapłacić kartą kredytową?

Możliwość płacenia kartą kredytową daje system PayPal i PayU. Niestety płatności kartami kredytowymi podlegają dłuższemu procesowi weryfikacji niż przelewy błyskawiczne. Z tego względu potwierdzenie płatności dokonywanych kartą kredytową może się przeciągać w czasie, a tym samym wydłużyć czas realizacji zamówienia.

 

13. Kiedy przewidziana jest dostawa towaru ze statusem "Dostawa wkrótce"?

Ze względu na fakt, że całość produkcji realizowana jest od podstaw, czas dostaw danego towaru może się wydłużać nawet do 2 miesięcy. Nasza firma nie kupuje gotowych koszulek, na które nanosi tylko nadruki. W celu zapewnienia najwyższej jakości oferowanych Państwu produktów proces produkcji realizowany jest od podstaw. Wszystkie produkty wykonujemy z najwyższą starannością o detale i jakość użytych materiałów. Obłożenia i moce przerobowe zakładów które z nami współpracują także wpływają na terminy dostaw.

W celu uzyskania informacji o ponownej dostępności towaru prosimy po wybraniu niedostępnego (czerwonego) rozmiaru, a następnie przycisku "powiadom mnie o dostępności tego produktu". Po podaniu maila w odpowiednim polu zostanie on dodany do odpowieniej bazy mailingowej - z której wysłany zostanie pojedynczy e-mail gdy towar znów pojawi się w sprzedaży. Po wysłaniu maila podany adres e-mail zostanie wypisany z tej bazy mailingowej. 

 

14. Czy możecie wykonać dla mnie odzież z moim nadrukiem?

Niestety nie zajmujemy się realizacją indywidulanych zamówień. Oferta dostępna na stronie internetowej jest naszą ostateczną ofertą w danej chwili.

 

 

Jeśli nie znalazłeś tutaj odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu. Z przyjemnością wyjaśnimy wszelkie twoje wątpliwości i znajdziemy rozwiązanie Twojego problemu.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij