Przedsprzedaż
  1. Które produkty dostępne są w przedsprzedaży?

    Produkty oferowane w przedsprzedaży oznaczone są odpowiednim znakiem graficznym. Dodatkowo każdy z nich ma w swoim opisie określoną datę dostawy – zawsze w formie daty.

  2. Kiedy dotrze do mnie moje zamówienie?

    Termin dostawy jest zawsze określony przy każdym produkcie oferowanym w ramach przedsprzedaży.

    Jeśli zamawiasz kilka produktów z przedsprzedaży w jednym zamówieniu, a każdy z nich ma inną datę dostawy, wówczas otrzymasz od nas tyle przesyłek, ile produktów zamówiłeś. Twoje zamówienie będziemy realizowali systematycznie.

    Jeśli w jednym zamówieniu zakupisz produkty dostępne w sprzedaży ciągłej oraz produkty dostępne w ramach przedsprzedaży, to otrzymasz od nas przynajmniej dwie przesyłki. Pierwszą z produktami dostępnymi w sprzedaży ciągłej. Drugą (i ewentualnie kolejne) z produktami, które zamówiłeś w przedsprzedaży. Na życzenie Klientów (szczególnie tych spoza Polski) możemy wszystkie produkty zakupione w przedsprzedaży i posiadające różne terminy dostaw wysłać jedną przesyłką. Obowiązuje wówczas najpóźniejsza z dat dostaw.

  3. Jak mogę zapłacić za produkty zamówione w przedsprzedaży?

    Produkty oferowane w przedsprzedaży opłacane są przez Ciebie tuż po złożeniu zamówienia. Możesz zapłacić za nie:

    1. korzystając z szybkich płatności elektronicznych w systemie PayU lub PayPal
    2. kartą płatniczą poprzez system PayU
    3. przelewem tradycyjnym
    4. przekazem pocztowym

    W ramach przedsprzedaży nie wysyłamy zamówień z płatnością „przy odbiorze”.

    Jeśli w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, nie wpłynie do nas płatność od Ciebie – Twoje zamówienie zostanie anulowane, o czym poinformujemy osobnym mailem.

  4. Jakie są koszty dostawy dla zamówień z przedsprzedaży?

    Dla zamówień złożonych w ramach przedsprzedaży obowiązuje cennik zamówień dostępny na stronie http://surgepolonia.pl/Cennik-wysylek-chelp-pol-15.html

  5. Jak SURGE POLONIA realizuje zamówienia z przedsprzedaży?

    Wszystkie zamówienia w przedsprzedaży realizujemy zgodnie z datą ich wpływu – decyduje kolejność. O wszystkich przesunięciach informujemy osobnymi wiadomościami.

  6. Czy mogę zrezygnować z zakupionego w przedsprzedaży produktu?

    Tak, po otrzymaniu zamówionego przez siebie produktu w ramach przedsprzedaży, masz 14 dni na poinformowanie nas o chęci jego zwrotu. Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki zwrócimy Tobie pieniądze.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij