Przedsprzedaż
Które produkty dostępne są w przedsprzedaży?
Produkty oferowane w przedsprzedaży oznaczone są odpowiednim znakiem graficznym. Dodatkowo każdy z nich ma w swoim opisie określoną datę dostawy – zawsze w formie daty.
Kiedy dotrze do mnie moje zamówienie?
Termin dostawy jest zawsze określony przy każdym produkcie oferowanym w ramach przedsprzedaży.
Jeśli zamawiasz kilka produktów z przedsprzedaży w jednym zamówieniu, a każdy z nich ma inną datę dostawy, wówczas otrzymasz od nas tyle przesyłek, ile produktów zamówiłeś. Twoje zamówienie będziemy realizowali systematycznie.
Jeśli w jednym zamówieniu zakupisz produkty dostępne w sprzedaży ciągłej oraz produkty dostępne w ramach przedsprzedaży, to otrzymasz od nas przynajmniej dwie przesyłki. Pierwszą z produktami dostępnymi w sprzedaży ciągłej. Drugą (i ewentualnie kolejne) z produktami, które zamówiłeś w przedsprzedaży. Na życzenie Klientów (szczególnie tych spoza Polski) możemy wszystkie produkty zakupione w przedsprzedaży i posiadające różne terminy dostaw wysłać jedną przesyłką. Obowiązuje wówczas najpóźniejsza z dat dostaw.
Jak mogę zapłacić za produkty zamówione w przedsprzedaży?
Produkty oferowane w przedsprzedaży opłacane są przez Ciebie tuż po złożeniu zamówienia. Możesz zapłacić za nie:
- korzystając z szybkich płatności elektronicznych w systemie tpay.com lub PayPal
- kartą płatniczą poprzez system tpay.com
- przelewem tradycyjnym
- przekazem pocztowym
W ramach przedsprzedaży nie wysyłamy zamówień z płatnością „przy odbiorze”.
Jeśli w ciągu 7 dni od daty złożenia zamówienia, nie wpłynie do nas płatność od Ciebie – Twoje zamówienie zostanie anulowane, o czym poinformujemy osobnym mailem.
Jakie są koszty dostawy dla zamówień z przedsprzedaży?
Dla zamówień złożonych w ramach przedsprzedaży obowiązuje cennik zamówień dostępny na stronie http://surgepolonia.pl/Cennik-wysylek-chelp-pol-15.html
- Jak SURGE POLONIA realizuje zamówienia z przedsprzedaży?
Wszystkie zamówienia w przedsprzedaży realizujemy zgodnie z datą ich wpływu – decyduje kolejność. O wszystkich przesunięciach informujemy osobnymi wiadomościami.
6. Czy mogę dokonać zwrotu towaru Na Zamówienie?
Zgodnie z art. 38 Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do m.in.: umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb..