Zwroty i Wymiany

Zwroty i wymiany
Jak dokonać Zwrotu ?

Wydrukuj oświadczenie Pobierz oświadczenie ZWROTU

Czytelnie wypełnij
oświadczenie zwrotu.

Zapakuj towar wraz
z oświadczeniem zwrotu         i dowodem zakupu.

Wyślij paczkę na adres:

SURGE POLONIA
ul. Krakowska 17
50-424 Wrocław

Jak dokonać Wymiany ?

Złóż nowe zamówienie.
W polu "informacje
dla sprzedawcy" wpisz
"WYMIANA"
Jako metodę
dostawy wybierz
"WYMIANA".

Wydrukuj oświadczenie
wymiany.Pobierz oświadczenie WYMIANY

Czytelnie wypełnij
oświadczenie wymiany i podaj numer NOWEGO zamówienia.

Zapakuj towar wraz
z oświadczeniem wymiany. 

Wyślij paczkę na adres:

SURGE POLONIA
ul. Krakowska 17
50-424 Wrocław

Jak złożyć Reklamację?

Jeśli chcesz otrzymać nowy towar to złóż nowe zamówienie.
W polu "informacje
dla sprzedawcy" wpisz
"REKLAMACJA".
Jako metodę
dostawy wybierz
"WYMIANA".
Jeśli chcesz otrzymać zwrot pieniędzy. Nie składaj nowego zamówienia i przejdź do pkt. 2

Wydrukuj zgłoszenie
reklamacji Pobierz zgłoszenie REKLAMACJI

Czytelnie wypełnij
zgłoszenie reklamacji
 i podaj numer
NOWEGO zamówienia jeśli chcesz otrzymać nowy towar.

Zapakuj wadliwy towar wraz
ze zgłoszeniem reklamacji

Wyślij paczkę na adres:

SURGE POLONIA
ul. Krakowska 17
50-424 Wrocław

szczegółowy regulamin

Jeśli podczas zakupów w naszym sklepie wybrałeś zły rozmiar któregoś z produktów i chciałbyś go wymienić - nie ma problemu. Towar wymienimy na Twoje życzenie jeden raz na koszt własny (ewentualne kolejne koszta wysyłki wymian tego samego produktu pokrywa kupujący). Wymiany dokonamy najszybciej jak to możliwe po otrzymaniu przesyłki z towarem.


 

Wymiany można dokonać na aktualnie dostępne towary w naszym sklepie, na które można złożyć zamówienie. Jeśli towar jest w danej chwili niedostępny, prosimy o wybranie opcji "ZWROTU" towaru po której zwrócimy pieniądze na wskazane w formularzu konto bankowe i zapraszamy do ponownego złożenia zamówienia gdy dany towar będzie znów dostępny.


 

Na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny klient ma 14 dni od daty dostarczenia przesyłki.


Wymieniany towar nie może być w stanie pogorszonym od otrzymanego przez klienta.


Informujemy, iż zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE, Klient będący Konsumentem może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami (Online Dispute Resolution, zwanej dalej ODR) dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ działającej na terytorium Unii Europejskiej. Platforma ODR umożliwia uzyskanie kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygania sporów. Platforma ODR jest interaktywną stroną internetową, do której możliwy jest elektroniczny i bezpłatny dostęp we wszystkich językach urzędowych Unii Europejskiej.


Niestety nie ma możliwości dokonania wymiany towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym w jednym z naszych partnerskich punktów sprzedaży stacjonarnej i na odwrót.


Pamiętaj! Nie przyjmujemy paczek pobraniowych.


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij